dinsdag 30 april 2013

Queenday of is t nu ook al Kingsday???

Vandaag kleurt het land toch redelijk oranje, als het al niet geheel oranje kleur. Zo ook mijn kleding..... Mijn huis dan weer wat minder, maar de vlag hangt te wapperen. We gingen even een rondje over de markt hier, erg gezellig en vooral niets gekocht. O nee, hebben een ijsje gekocht om lekker in het zonnetje op te peuzelen.

Manlief ligt nu een klein dutje te doen en ik, ik ben maar lekker op de bank gaan zitten met de laptop. Net gewoon even lekker over het internet gestruind en vooral niet denken aan opruimen of klusjes uitvoeren op deze feest(elijke)dag. Behoudens de vaatwasser die draait en de wasmachine die een wasje wegdraait wou ik vandaag weinig doen. Wellicht gaat zo nog even snel de stofzuiger door de woonkamer, want er ligt door de katten toch best wel weer wat op de vloer. Het is zonnig en ze vinden niets lekkerder als dan heerlijk in het zand te gaan liggen rollen en dat ligt dan dus ook automatisch binnen op de vloer.

Had ik trouwens al verteld van de nieuwe stofzuigert?? Geloof het niet he, maar manlief heeft voor mij een nieuwe gekocht. Een stofzuigerzakloze en eigenlijk was dit er 1 voor erbij, handig om gelijk boven neer te zetten zodat ik dat ding niet elke keer heen en weer hoef te sjouwen. Maar deze doet beter zuigen als de vorige, dus de oude stofzuiger staat boven en de nieuwe beneden. het stofzuigeren is nu veel sneller want ik hoef niet meer heen en weer te wandelen. heerlijk dus...... En nu, nu ga ik nog even verder met lekker tv kijken hoe andere mensen deze dag vieren.....


2 opmerkingen:

  1. stofzuigerloze?? Wat moet ik me hierbij voorstellen dan of is dit nu echt zo blonde vraag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stofzuigerzakloze..... o my god wat een fout zeg.... ga t gelijk ff aanpassen :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge