zaterdag 20 april 2013

klus 43 - een schone auto

Af en toe lijkt mijn auto wel een vuilnisbelt, maar ik verkoop dit altijd maar aan mezelf dat ik tenminste niets uit het raam op straat kwak. Vandaag schijnt het zonnetje heerlijk dus een keer de auto weer echt goed schoonmaken is dan een iets minder vervelend klusje.

En hoewel het wel niet echt tot het huis behoort, woon (zit) ik elke week toch minimaal 10 uur in de auto. Dus een beetje opgeruimde en vooral schone ruimte zou dan wel erg fijn zijn.

wellicht niet heel goed zichtbaar maar de auto kan echt een beurt gebruiken. Liggen zelfs bonnentjes op de vloer.

Een dik uur verder, alles gestofzuigd en schoongemaakt aan de binnenkant. Werkkratje kan ook in de kofferbak, scheelt een hoop losse dingen achterin de kofferbak die rondzwerven. Alleen ik krijg de vloerbekleding niet meer helemaal goed schoon. Iemand een tip?

1 opmerking:

  1. Misschien met een borstel, emmertje sop?

    Goed gedaan! Hier is het zaterdag ook gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge