zaterdag 20 april 2013

klus 42 - weer een ding minder in huis

Gisteravond was ik van plan om eens de auto onder handen te nemen, maar dat was niet handig omdat er marktplaatskopers zouden komen voor het terrarium. Daarom was het handiger om mijn auto in de straat te parkeren, zodat de mensen niet al te ver hoefde te sjouwen.

Maar om half 8 zaten we netjes met het terrarium beneden te wachten. En te wachten...... nog meer te wachten, maar geen kopers te zien. Om 8 uur werd ik het al lichtelijk zat, dus heb ik de stofzuiger uit de kast genomen, want ik ging er vanuit dat ze niet meer op zouden komen dagen.
Alles net lekker gestofzuigd en een sopje om te dweilen neergezet, en verdomd daar kwamen ze aankakken, maar dik 2 uur te laat.

Maar het terrarium is weg, weer een ding minder in huis. Weer meer ruimte en een stukje dichter bij het behalen van het opgeruimde huis.


En nu, nu even een bak koffie en dan alsnog maar even aan die auto beginnen. De spullen staan al klaar.
De telefoon in de oplader, want we gaan voor de voor en na resultaten. En ik heb me maar voorgenomen de volgende keer geen klusjes meer uit te stellen voor mensen waarvan ik niet met zekerheid kan zeggen dat ze ook zullen komen.


Fijn weekend in elk geval iedereen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge