woensdag 17 april 2013

klus 40 & 41 - sketch-up bijna klaar & het verzorgingsproducten kastje

2 klusjes 1 blog, want gisteren had ik geen zin meer om een blogje te schrijven. (en vooral om uit te vinden hoe ik het hier zichtbaar moest krijgen.

Via paint kreeg ik het niet netjes in beeld, dus ik ben zeer innovatief geweest een foto van mijn beeldscherm, dat doet het ook wel.
het grijze van de schuur, die kleur kan nog wijzigen maar het is wel de bedoeling dat die geschilderd gaat worden. En voor het gezicht trekken we de overkapping door zodat het lijkt dat de schuur uit 1 geheel is met de overkapping.

Enne niet op mijn sketch-up kunsten letten hoor ;) die zijn niet erg goed. O het bruine vlak is de schutting. En ja een stuk terras ligt inderdaad hoger als het gras.




En dan de volgende klus, die deed ik vanavond na het avondeten even. We hebben in de linnenkast en daar heb ik een stuk over. Dit is een allegaartje geworden in de loop van de tijd, maar het is de bedoeling dat hier  wat algemene voorraad voor boven staat en de voorraad met verzorgingsproducten. Nu kan ik hier heel lang over babbelen, maar de foto's spreken voor zich.
De kast voor ik aan de gang ging.
En nog geen 10 minuten later was dit het resultaat.
Nog meer op voorraad als ik had verwacht


2 opmerkingen:

  1. Dat onderste kastje is echt netjes :-) En dat 10 minuten later hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat voor een verschil je niet kunt maken in 10 minuten hé. Ziet er goed uit hoor. Je schets trouwens ook leuk om te zien en volgens mij een heerlijk plekje straks.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge