donderdag 11 april 2013

klus 36, verder met de kledingkast

Vanavond draaide ik een wasje. En dat was gelijk een mooi uitgelezen moment om weer verder te gaan met de kledingkast.

Aangezien het wasje draaien een kleine 40 minuten duurde, duurde mijn klusje van vandaag evenlang. En het eerste deel is in elk geval klaar.
Oeps de was van afgelopen zondag hangt ook nog, dus daar maar snel mee begonnen.

Mijn systeem - wasmand op de kop. allemaal dingen in de andere wasmand en doorvouwen met die handel.
Laatste wasmand en de vloer is weer leeg. Of nou ja leeg.....
 In de hoek ligt een oude slaapzak, deze kan weg. Moet alleen nog een keer onderzoeken of dit in de kledingbak mag. Ook nog een oude jas, die mag sowieso in de kledingzak.

daarnaast een doos, nog uitzoeken. Een oud dekbed, kan op marktplaats. En een mandje met van alles en nog wat, ook uit te zoeken. Maar dat zijn klusjes voor de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of de slaapzak in de kledingbak mag, maar TIP. Het dierenasiel is heel blij met deken, dekbedden en ook slaapzakken. Misschien een idee om je slaapzak daar heen te doen?

    Je bent trouwens wel weer lekker bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed zeg. Ik heb het donderdag gedaan ( en ik had twee vuilniszakken voor de kringloop vol kleren van mezelf).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge