dinsdag 2 april 2013

klus 33 - laatje in de keuken en een hoekje

Vandaag zit alles even niet zo mee als het mee zou moeten zitten. Vanmiddag is mijn autoruit ingeslagen, navigatie/DVD systeem gejat. En daardoor liep mijn hele planning in de soep. Want het was de bedoeling om lekker vroeg naar huis te gaan om de kledingkast af te maken, maar helaas ik kon naar de autoruitvervang station, aangifte doen op het werk (want stond binnen een hek / afgesloten parkeerterrein). Veel aan de telefoon hangen (te veel) met de leasemaatschappij, de politie - maar aangifte moet tegenwoordig online gebeuren. En vooral heel veel gebaald, dus mijn idee van vroeg weg liep in de soep en daarmee dus ook mijn idee om verder te gaan aan de kledingkast.

Dus ik heb me dit keer tijdens de dagelijkse routine maar gestort op een laatje in de keuken. Een wel erg simpel iets, maar ook die horen erbij. (En dit kon mijn humeur nog net hebben zeg maar). Maar ach was toch bezig, dus heb ook gelijk 1 hoekje aangepakt. In dezelfde keuken.

Het laatje - was voorheen het laatje waar de theedoeken, vaatdoekjes en handdoeken inlagen. De placemats, onderzetters en tafellaken lagen op verschillende plekken in huis verzameld. Maar omdat ik pas al het gootsteenkastje schoonmaakte en opruimde, had ik hier nu een mooie plek voor op 1 plek, wel zo overzichtelijk.
 De handdoeken, theedoeken en vaatdoekjes kunnen mooi in het gootsteenkastje liggen. Dus zo gepiept dit klusje.
 Een overzicht van de keuken. De close-up van voor van het hoekje was namelijk een beetje mislukt.
 Maar ik denk dat het na idee wel voldoende te kennen geeft. Ovenwanten in het kastje boven de oven bij de bakspullen. Eieren in de kast waar ze thuishoren. 

Brood ligt weer in de trommel in de kast. En even een doekje overal overheen geeft al een fijner gezicht en een opgeruimd hoekje.



3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer goed uit!
    Balen van je auto zeg....

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shit van je auto zeg. Ja kan me voorstellen dat je humeur even tot het nul opgekomen is en dat je dan geen zin hebt om verder te gaan met je kast. Maar dit ziet er weer goed uit hoor en moet ook gebeuren toch?

    Ik zeg maar zo een klein klusje hier en een klein klusje daar, maakt ook weer een grote klus en weer een deel opgeruimd heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer zeg. ( van die inbraak in je auto ) Ik kan daar zo van balen! Hier ook een keer gehad.

    Lekker hè, dat opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge