zondag 14 april 2013

Een heerlijke zondag

Vandaag was me toch een lekkere dag. Vanmiddag kon ik lekker in het zonnetje een beetje rondkuieren in de tuin, dus ik maaide maar even lekker het gras.

Ook zijn we wat dingetjes aan het schuiven geweest, dus wat plantjes verzet. De tuinkast is weer naar z'n zomerplekje vertrokken en we kunnen er weer met volle moed tegenaan. Tegen de zomer dan, nu moet ik alleen nog wel een keer het terras schoonspuiten en de onkruidjes tussen de tegels moeten ook wel nog even gespoten worden. Maar als we even lekker willen zitten buiten, staat alles er weer klaar voor.

Ook hebben we zitten fantaseren over een overkapping. Dus hebben we ook even flink zitten snuffelen op internet. Ideetje opgedaan en verder nog even doorgeborduurd. Dit plannetje hebben we aan het einde van de middag nog even voorgelegd aan mijn vader of het allemaal wel kon wat we hadden bedacht. En warempel het kan.

Dus ik ga eea eens uitwerken in Google Sketchup dan krijgen we gelijk een idee hoe het er in het echt uit zou zien. Dus dat komt binnenkort nog wel een keer op de blog voorbij gewaaid. En nu, nu zitten we een beetje tv te kijken. Gewoon even een lekkere avond helemaal niets. Of niets..... ik typ nu natuurlijk dit blogje nog even en ik ga zo kijken of ik toch niet nog een level in Candy Crush kan halen, want nu ik daar al een week in vastzit begint het te irriteren....

2 opmerkingen:

  1. hihi wij zijn vandaag ook nog wezen kijken naar een overkapping we zijn er nog niet uit hoor. Ben benieuwd naar dat van jullie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk al die blogs over de tuin, want het weer is eindelijk zo dat het ook lekker is om in de tuin bezig te zijn.
    Helaas :-) kreeg ik gisteren alleen binnenplanten, dus ik ga zelf richting tuincentrum voor nieuwe fleurigheid voor in de tuin. Maar nu eerst nog heel veel onkruid wieden.
    Als je zin hebt om te komen helpen... je bent van harte welkom!

    Ben benieuwd naar je schetsen voor de overkapping!
    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge