dinsdag 26 maart 2013

klus 29 - nachtkastje eeuhhh nee wasmachinehoek

Voor vandaag heb ik een nachtkastje op de planning staan. Niet al te veel zin, dus een mooi klein klusje. Maar eer ik op de slaapkamer ben aangekomen, loop ik al met een arm vol wasgoed richting de wasmachine. Zie ik daar een berg met troepjes liggen waar je u tegen zegt. (Je kent ze vast wel, bonnetjes uit broekzakken, knopen, wat kleingeld en andere spullen die op de één of andere manier altijd in de broekzak belanden).

Dus dit word het klusje van vandaag. Naast de wasmachine staat nog een lege verpakking van een wasmiddel. Daar kan ik mooi de troepjes indoen. En binnen no-time zit het doosje vol met spullen die in het afval kunnen. Ook kwam ik een plastic tasje tegen, mooi om het plastic in te verzamelen.

van het grote WWW
Zo heb ik 2 aangebroken flessen wasverzachter staan, welke uiteraard met gemak in 1 fles kunnen. Dat scheelt toch weer een fles hierboven. Een flesje met spul wat jassen waterdicht zou maken en dat absoluut niet doet, dus die kan ook gewoon weg. Inhoud kan zo door de gootsteen heen, maar voor nu ook maar in het plastic tasje.
Een wasbol, die kan ook wel weg. Ik heb er dan toch nog 2 en dat lijkt me meer als voldoende. Een emmertje waar de soda inzit, moet even aangevuld worden. En binnen een paar minuten ben ik heel wat troepjes verder een een beter georganiseerde voorraad. Echter zint het me nog niet helemaal, hier wil ik graag verandering in brengen. En ik weet ook al hoe.

Moet er alleen wel eerst een keer voor bij het grote Zweedse woonwarenhuis zijn (of bij een soortgelijk iets, waar ze verkopen wat ik hebben wil), maar zodra ik daar ben geweest kan ik jullie ook mee laten genieten. Word vervolgd dus.

2 opmerkingen:

  1. Fijn toch als je lege verpakkingen kan wegdoen, samen kan voegen en een beetje ruimte kan creëren om de was ook gewoon makkelijk te kunnen doen?

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het maakt toch ook niet uit wat je doe als iets doe komt het stukje bij beetje toch voor elkaar ;-)
    Ik ben trouwens wel benieuwd naar je oplossing

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge