maandag 18 maart 2013

klus 22 schoenpoetsspullen



Schoenpoetsspullen vind vond je hier door het hele huis. Met mijn opruimklusjes ben ik ze nog niet tegengekomen. Maar bij gebrek aan een goede opbergmethode gewoon overal en nergens opgeborgen. Wel weet ik ongeveer waar te zoeken, maar vanavond kon ik toch nog 5 plekken af op zoek naar het bruine flesje. Tijd voor een vaste opbergplek dus.

Ik heb hiervoor een mandje gepakt wat precies in het schoenenrek past. Vervolgens een rondje kasten gedaan waar de spulletjes nu allemaal zijn verspreid. En zie hier..... een mooie nieuwe opbergplek voor de schoenpoetsspulletjes is geboren.

Was alleen nog een kwestie van in het schoenrek te plaatsen. En het staat netjes opgeruimd op een logische plaats. Een klusje van nog geen 10 minuten, maar toch weer een opgeruimd ding.

1 opmerking:

  1. Fijn toch, als alles bij elkaar ligt?
    't valt bijna niet op. Als je nu maar niet vergeet dat je het daar hebt opgeborgen - hihi

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge