zaterdag 16 februari 2013

#3/365 Een rondje door de woonkamer

Een rondje door de woonkamer heb ik gisteren gemaakt, gewoon om even wat dingen weg te doen welke we absoluut niet nodig hebben en die toch alleen maar stof staan te vangen.

Wat leuke prullaria, die door de jaren heen in het huis zijn binnengekomen. Erg leuk maar met 2 full-time jobs is stoffen soms een ondergeschoven dingetje. Dus heb nu wel een aantal dingen die we voortaan niet meer hoeven af te stoffen, waardoor een snelle doek over een vlak oppervlakte het gevolg zal zijn. Lijkt mij makkelijker om het dan ook goed bij te houden.
Ook gelijk even bedacht wat ik van het weekend wil gaan aanpakken. Maar het word een weekklus denk ik. De trapkast.

Die kan namelijk wel een goede opruimbeurt gebruiken. Want shame shame, het is er echt een troep hoor. Maar daar zal ik vandaag en verderop in de week over gaan bloggen.
Zal ook proberen om wat foto's te nemen. Altijd leuk de voor en de na te zien :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge